In Flames

Descarregar Pdf

El passat dijous 2 de juny l'equip d'aquest any de Theatre Workshops in English va fer les dues funcions finals d'IN FLAMES, una versió en anglès de l'aclamada obra Incendis, de Wajdi Mouawad. L'obra, adaptada i dirigida per Núria Casado Gual, va ser representada pels alumnes de 3er del grau d'Estudis Anglesos: Zínia Pascual, Natàlia Kendall, Isaac Escolà, Oriol Solé, Cecilia Fondevilla, Ana Sierra, Mincho Minchev, Arturo Puch, Moisés Tormo, i Alessia Orlandini. Els alumnes Lucia Silva, Oumayma Kerchaoui i Josué López, i Laura Oller com a becària de col.laboració, van completar l'equip de producció, amb Jordi Cano com a director de cors i músic en directe, i Òscar Sánchez H. com a coordinador tècnic de llum, so i imatge. Amb IN FLAMES, una gran tragèdia sobre la identitat, la família, el trauma i la reconciliació, el Theatre Workshop produït pel Departament d'Anglès i Lingüística de la Universitat de Lleida (amb el suport de la Facultat de Lletres i el Vicerectorat d'Activitats Culturals i Projecció Universitària) arriba a la seva desena edició.