Rosa martín Sarroca, premiada al millor TFG

Descarregar Pdf

L’exalumna Rosa Martín Sarroca guanya el premi al millor TFG del 50è aniversari de la  Facultat de Lletres, titulat “Plus-SizeFemale Bodies on the Small Screen:  A Perpetuation of Stigmas or a Step Forward Towards Inclusivity?” i  tutoritzat per la professora Kateřina Valentová. El treball es proposa  analitzar la representació de personatges femenins grassos i el seu paper  en les sèries de televisió nordamericanes Girls (2012), My Mad Fat Diary  (2013), Insatiable (2018), i Euphoria (2019) i l’anglesa Sweet Magnolias  (2020). Els resultats d’aquesta recerca confirmen que en la societat  actual, els cossos femenins són més diversos que mai i els medis  d’entreteniment no aconsegueixen oferir una representació prou àmplia i  realista d’aquesta diversitat.