Theatre Workshops in English: Meet Us at the Irish Pub

Obra teatre_2023_31maig6
Imatge cedida per Anton Not

Aquest passat dimecres 31 de maig l'edició d'enguany de Theatre Workshops in English va estrenar el seu muntatge Meet Us at the Irish Pub, un collage d'escenes famoses del teatre irlandès, en la matinal destinada a grups de secundària que rep el suport de la Facultat de Lletres i de l'Institut de Ciències de l'Educació. Els alumnes-espectadors d'aquest any, procedents de l'IES Maristes de Montserrat de Lleida, va rebre entusiasmat el muntatge produït pel Departament de Llengües i Literatures Estrangeres. Els actors, tots ells alumnes d'Estudis Anglesos i alumnes Erasmus/mobilitat de la UdL, i la directora de l'espectacle, Núria Casado, van conduir un col.loqui post-funció on van respondre preguntes sobre el procés de muntatge i sobre el funcionament del taller dins de l'assignatura de teatre del grau. Meet Us at the Irish Pub es podrà veure en les seves funcions finals, obertes a tota la comunitat universitària, el proper dijous 8 de juny, a les 18.30h i a les 21h, al plató de l'edifici del Rectorat.